Wednesday, November 24, 2010

ohh my penDENGKI !

stop making story about me ! ta pyah la na buat2 citer sume nie . kau igt kau baik ke ?
kau lg teruk lah ! dah la drunk smpai mabuk-mabuk ! ambk ganja lagi ! kau igt da gentle cgt ke? perasan kau taw ta ! aku bnci lah kau nie . igt kau ex boyfriend aku  , aku syg kau lg ? huh ! tlong lah H ! aku benci kau .
skunk nie kau citer yg bkn2 psal aku kat mmber kau . BAGUS ! aku pown ade point na buat cter pasal kau . lagi2 psal AWEK kau 2 . alah . kau dah lupe ke ? psal kisah SILAM HITAM die 2 . u suck men ! bila lah kau na MAM ? ! lame nye na tggu . aku da lame bersaba dgn kau nie . dah mcm2 kau buat kat aku .
kau igt aku na diam je ke ? kau da pijak kepale aku , igt aku nie ap ? tade persaan ke ? harap awek skul AGAME je ! tp prangai mcm setan . gatal nak mampos ! jijik aku dgn die 2 . siap na mggtal lg dgn boyfriend orng ! dasar permpuan murahan ! dah la . menyampah aku !

No comments:

Post a Comment


Search This Blog