Monday, November 29, 2010

terpotong jari

29 november 2010 , asal byk sgt bende buruk yg jd at aku ea?hmmm...malas nak slah kan takdir.sebab mmg aku cuai pown!time nie aku tgh potong ape ntah,tgh syok syok ptong plus dgr lagu,terptong plak jari aku nie.haish!ngilu la jgk aku ase!maakkk!!aku pggil mak aku.lambt sgt plak mak nie na dtg.aku pown pegi lah tgk at blik die.rupenye tgh prepare na solat.aku tnjuk lah jari kat mak aku.ceit!berdarah plak.hbis mnitik nitik at atas lantai*seperti picture di bwah.tp time uh aku da bsuh byk kali.mak aku pown sebok lah pegi cari plaster sume.klam kabut jgk di buat nye.smpat jgk mak aku nie potpetpotpet!gram jgk aku.orng tgh sakit mak aku bising plk.haish!mlas plak aku na taip pnjang2 nie..saket tgn lah!


             
        

2 comments:


Search This Blog